tisdag 26 januari 2010

Kommunikation

Jag uppskattar verkligen kommunikationsteknik.

I Kongo fixade min pappa så att vi kunde ringa till varandra mellan tre hushåll, som bodde på samma område. Hemma i Sverige kunde vi sen ringa till vilken kompis som helst.

Nu har jag tillgång till en "fast" telefon, en mobiltelefon med fina olika möjligheter - förbättrar kanske snart till Ipode eller X1, en dator med hur många möjligheter som helst. Ska snart lära mig det där med skype. Jag kan kan få kontakt med hela världen. Vilka möjligheter

Dessutom - det allra bästa! - jag har också löfte om att få ha daglig - ständig - kontakt med himmelens Gud. Wow!

1 kommentar:

  1. Har förstått att du är förtjust i informationsteknik och alla konstiga kommunikationslösningar :)
    Väldigt fin bild på dig!!!! Kramar!

    SvaraRadera